میز کمک باید از تحول دیجیتال مدرسه، از جمله زیرساخت های قدیمی پشتیبانی کند.
برخلاف مؤسسات مالی یا شرکتهای فناوری اطلاعات، بخشهای فناوری اطلاعات در مدارس اغلب باید با سختافزار قدیمی کار کنند.
به طور کلی، این سخت افزار تمایل به سیستم عامل و سیستم عامل قدیمی دارد. اغلب، نرم افزار آخرین به روز رسانی ها یا وصله های نرم افزاری را ندارد و آنها را در برابر نقض های امنیتی آسیب پذیر می کند.
بدتر از آن، برخی از مدارس ممکن است میز پلاستیکی تحریر روشهای قدیمی و ناکارآمد مدیریت درخواستهای فناوری اطلاعات گیر کرده باشند.
برای مثال، تا زمان معرفی InvGate Service Desk، Universidad Austral (یک دانشگاه خصوصی در آرژانتین) از تماسهای تلفنی و ایمیل برای مدیریت بلیطهای خود استفاده میکرد.
با اجرای هوشمند ابزار میز اداری مدیریتی خدمات، آنها توانستند تحول فرهنگی را به سمت مدل کاری دیجیتال، چابک و همسو با ITIL ایجاد کنند که منجر به صرفه جویی و افزایش بهره وری شود.
اما فراتر از سخت افزار و نرم افزار است. شبکه نیز ممکن است یک مشکل باشد.
این واقعیت را در نظر بگیرید که بسیاری از مدارس دارای دیوارهای بتنی ضخیم هستند و اغلب بلوک های متعدد شهری را در بر می گیرند و مشکلات دسترسی به اینترنت را ایجاد می کنند.
برخی از مدارس ممکن است برای حفظ کنترل دسترسی دانشآموزان میز کارمندی تکرارکنندههای سلولی را نصب نکنند، اما این به معلمانی آسیب میزند که ممکن است برای محتوای آموزشی به اینترنت سریع و آسان نیاز داشته باشند.
این مشکلات زیرساختی به تیمهای پشتیبانی و خدمات سرازیر میشوند تا راهحلهایی پیدا کنند.
برای مدیریت محتوا و سایتهای محدود تلاش کنند.2. یک سیستم فناوری اطلاعات برای یک مدرسه باید با در نظر گرفتن موسسات آموزشی طراحی شود
یک راه حل میز پینگ پنگ تاشو ۱۴۰۱ خدمات، یک پایگاه دانش یا یک راه حل مدیریت دارایی باشد.
اکثر سیستم های موجود در بازار به سادگی برای مدارس طراحی نشده اند. حتی اگر برخی از فروشندگان راه حل های فناوری اطلاعات را برای مدارس ارائه می دهند.
آنها اغلب نسخه های پیکربندی مجدد هستند که در ابتدا برای شرکت های فناوری اطلاعات یا شرکت های بزرگ توسعه یافته اند.
- منابع:
- تبلیغات: