کود مایع 20 لیتری بهترین ضدیخ برای وسایل نقلیه است

یک باغبان خوب اهمیت یک کود مایع 20 لیتری خوب را می داند. تشخیص اینکه کدام کود مایع به بهترین وجه با نیازهای گیاهان خاص شما مطابقت دارد به شما کمک می کند تا رشد باغ های خود را به حداکثر برسانید.

هنگامی که در مورد گزینه ها و مواد مغذی مختلفی که می توانند روی گیاهان شما تأثیر بگذارند یاد می گیرید، یک متخصص کود مایع دهی شوید.

کودهای آلی از مواد طبیعی و ارگانیک عمدتاً کود مایع، کمپوست یا سایر محصولات حیوانی و گیاهی ساخته می شوند. این کودها منبع بسیار خوبی از مواد مغذی هستند اگرچه مقدار قابل اندازه گیری مواد مغذی خاصی وجود ندارد برخی از کیسه ها تخمین ها را چاپ می کنند.

کودهای آلی به کندی و در درازمدت عمل می کنند. می تواند به ساخت خاک شما در طول زمان کمک کند. یکی از بهترین مزایای کود مایع این است که می توان آن را در خانه تهیه کرد. استفاده از کمپوست خود می تواند به رشد باغ شما کمک کند!

کود

کودهای معدنی از اجزای شیمیایی تشکیل شده اند که حاوی مواد مغذی لازم هستند. اگر به دنبال تقویت سریع باغ خود هستید، این احتمالا بهترین گزینه برای شما است.

برای رشد کوتاه مدت موفق، مشخص کنید که گیاه شما به چه ماده غذایی نیاز دارد و از کود معدنی حاوی مواد مغذی استفاده کنید.

کودهای نیتروژن: نیتروژن یک ماده مغذی برنامه ای است که مسئول رشد است. این ماده در کود مایع مفید است به ویژه در مراحل میانی عمر گیاه، زمانی که برای ادامه رشد بزرگ و ساقه دادن برگ های جدید نیاز به تشویق دارد. کودهای آلی و معدنی هر دو دارای منابع نیتروژن هستند.

کودهای فسفاته: فسفر یک ماده مغذی است که گیاهان به طور مداوم به آن نیاز دارند. در طول چرخه زندگی، فسفر به تقویت سیستم ریشه و ساقه گیاه کمک می کند. گلدهی، بذردهی و میوه دهی را می توان با فسفر بهبود بخشید.

گیاهانی که کمبود فسفر دارند با توقف رشد مواجه خواهند شد. فسفر طولانی مدت و کند اثر است. استفاده از کود مایع در خاک قبل از کاشت به طور کلی ایده خوبی است.