پیرمردی با پوشیدن کفش پسرانه سایز ۳۹ تاول 40 سال جوان تر شد

با کفش پسرانه سایز ۳۹ نمی توانید اشتباه کنید آنها را به رنگ مشکی یا قهوه ای بگیرید تا بتوانید به راحتی آنها را با شلوار جین یا کت و شلوار ازدواج کنید.

مطمئناً برای یک قرار یا جلسه با کلاس به نظر می رسید دربی ها باید در کمد لباس شما باشند و برای همراهی شما با یک سبک کلاسیک ضروری هستند.

مدل های زیادی موجود است مدل های بسیار اصلی، اما کلاسیک ترین من به شما توصیه می کنم که جرات کنید نسخه اصلی برجسته شود، اما این به شما بستگی دارد.

با دربی ها، هر روز کارت ظرافت خود را بیرون می آورید کفش پسرانه سایز ۳۹ شهری از چرم سوراخ دار یا چرم صاف برای پوشیدن در هر شرایطی اینها معمولاً کفش هایی هستند که با چرم با کیفیت بالا ساخته می شوند.

کفش

اینها فقط کفش پسرانه سایز ۳۹ نیستند که می توان آنها را برای ورزش پوشید این یک اشتباه خواهد بود! کفش‌های ورزشی سفید که با شلوار جین یا حتی کت و شلوار پوشیده می‌شوند، عالی به نظر می‌رسند تا ظاهری شیک و راحت داشته باشید.

هر چند حتما آنها را تمیز نگه دارید. در غیر این صورت، شما بیشتر شلخته به نظر خواهید رسید تا با کلاس از گذاشتن آنها در ماشین لباسشویی شک نکنید و اگر مدل اجازه می دهد توری ها را به خوبی تمیز کنید.

اما من به شما توصیه می کنم یک اسپری بخرید و با یک پارچه و مسواک بمالید مطمئن تر خواهید بود که به آنها آسیب نرسانید.

اگر بودجه کمی دارید، موارد ارزان تری هم وجود دارند این ضروری است که در کفش پسرانه سایز ۳۹ خود راحت باشید می توانید اغلب از آنها استفاده کنید، زیرا آنها با همه چیز سازگار هستند.

اغلب این اولین جفت کفش پسرانه سایز ۳۹ است که برای شرکت در عروسی به خودمان پیشنهاد می کنیم ما در یک کفش رسمی، اما شیک می مانیم.

شما هیچ اشتباهی از نظر سلیقه مرتکب نخواهید شد: با پوشیدن کت و شلوار، مطمئناً با کلاس پیشرفت خواهید کرد، اما پوشیدن ساده با شلوار جین و پیراهن به همان اندازه خوب خواهد بود شما می توانید رنگ های مختلف را انتخاب کنید.