فروش یونیت دندانپزشکی کارن ملکه انگلیس را میلیاردر کرد

یونیت دندانپزشکی کارن یک وسیله پزشکی با طراحی ویژه است که برای حمایت از کل بدن بیمار، مانند یک تکیه گاه، اما مفصلی طراحی شده است به طوری که دندانپزشک می تواند تقریباً بیماران را به هر موقعیتی بخواباند.

این صندلی‌ها روی پایه‌ای قرار می‌گیرند که اغلب اما نه همیشه می‌تواند بچرخد و به موتور دندانپزشکی متصل می‌شود که یک دستگاه همراه است که برق، مکش، آب و موارد مشابه را فراهم می‌کند.

همانطور که از نام آن پیداست، صرف نظر از نوع خاصی از موی دندان تنها جایی که این دستگاه ها را پیدا می کنید در مطب های دندانپزشکی است و برای کمک به دندانپزشک در انجام معاینات، کشیدن و جراحی های دهان استفاده می شود.

برای این منظور، یونیت دندانپزشکی می‌توانند دارای انواع مختلفی از اتصالات، چه بر روی خود صندلی، چه بر روی موتور همیشه حاضر دندانپزشکی باشند: کاسه‌های تف، لوله‌های مکنده، لوله‌های پنوماتیک برای تامین انرژی قطعات مختلف تجهیزات مورد استفاده در تمیز کردن و جراحی ها و غیره

یونیت

یونیت دندانپزشکی مدرن از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده‌اند، اغلب دارای خواص ضد باکتریایی هستند تا خطر عفونت را به حداقل برسانند و به‌ویژه دارای پشتی صندلی‌های نازکی هستند که به دندانپزشک اجازه می‌دهد روی چهارپایه پشت بیمار بنشیند تا راحت‌تر شود. از دسترسی

اگرچه تعداد خیره‌کننده‌ای از ضمیمه‌ها و گزینه‌ها وجود دارد، اما زمانی که آن را بجوشانید، اساساً سه نوع مختلف صندلی دندان‌پزشکی وجود دارد که با رابطه صندلی با موتور دندان‌پزشکی تعریف می‌شوند، که جزء مهم دیگر یک اپراتور دندان‌پزشکی است.

یونیت دندانپزشکی تاریخچه ای دارد که به سال 1790 باز می گردد، زمانی که یک دندانپزشک آمریکایی، دکتر جوزیا فلگ، یک صندلی نوشتاری ساده ویندزور را برای استفاده در مطب دندانپزشکی خود تغییر داد.

این در اصل یک صندلی چوبی ساده با یک پشتی سر پوشیده شده بود و یک سینی تجهیزات کوچک به یک طرف اضافه شده بود.