سنگ مصنوعی کابینت آشپزخانه سلاح سرد مردم سوریه دربرابر داعش شناخته شد

بسیاری از خانه‌ها دارای سطوح زیبا و منحصربفرد روی میز از سنگ مصنوعی کابینت آشپزخانه هستند و برای مثال برای کف‌پوش و سطوح عمودی مانند آبپاش‌ها و اطراف شومینه نیز استفاده می‌شود.

کانترها در سرتاسر خانه معمولی پراکنده هستند و فضای کاری کاربردی را در آشپزخانه، حمام و فضاهای بیرونی فراهم می کنند با این حال، بسیاری از صاحبان خانه های مدرن تمایل دارند که میزهای خود را فراتر از ویژگی های کاربردی بسازند.

البته، علاوه بر انتخاب از بین مواد جذاب مانند سنگ مرمر، گرانیت، کوارتزیت و کوارتز، شما همچنین می توانید ضخامت صفحه ای را انتخاب کنید که نه تنها کاربردی است، بلکه از نظر زیبایی نیز برای کاربرد شما خوشایند است.

هنگام انتخاب کانتر برای پروژه خود مهم است که نقش یک ویژگی خاص، ضخامت سنگ مصنوعی کابینت آشپزخانه در کاربرد، طول عمر و ظاهر سطوح آشپزخانه و حمام شما را درک کنید.

سنگ

در حالی که متخصصان با تجربه مطمئناً می توانند مزایا، معایب و کاربردهای ضخامت های مختلف سنگ مصنوعی کابینت آشپزخانه را توصیف کنند، ایده خوبی است که دانش پیش زمینه ای در این زمینه داشته باشید.

چگونه می توانید ضخامت صفحه میز را برای کاربرد خاص خود انتخاب کنید؟ در اینجا چند نکته وجود دارد که صاحبان خانه باید در نظر بگیرند.

به طور کلی، دال‌های سنگی با کیفیت کمتر از 1.25 اینچ یا تقریباً 3 سانتی‌متر ضخامت ندارند، اما کاربردهای خاصی وجود دارد که از برش‌های نازک‌تر استفاده می‌کنند.

یکی از نمونه ها کانترهای پیش ساخته است از آنجایی که اینها معمولاً در خارج از کشور ساخته می شوند و به صورت عمده تولید می شوند، اغلب برای به حداکثر رساندن ارزش، نازک تر بریده می شوند و ممکن است تنها 1-2 سانتی متر (یا 3/8-3/4 اینچ) ضخامت داشته باشند.

این برای سطوح میز شما چه معنایی دارد؟ میزهای پیش ساخته ارزان تر خواهند بود، اما به اندازه برش های ضخیم تر، محکم و انعطاف پذیر نیستند.

آنها باید حجیم شوند و با نوعی پشتی که معمولاً از تخته سه لا ساخته شده است تثبیت شوند این سطوح میز دارای قطعات لبه چند لایه هستند تا ضخیم تر از آنچه هستند به نظر برسند و تخته سه لا را زیر آن پنهان کنند.