تولید اولین شکلات با گردو با پوست خشک 1401

گردو با پوست خشک 1401 میوه خوراکی یکی از درختان تیره Nutaceae به ویژه آجیل ایرانی، آجیل شاهی است مغز شکسته گردوی سیاه شرقی از درخت گردوی سیاه نیز در بازارهای تجاری به مقدار کم موجود است زیرا غذا با استفاده از مغز مغز آرماد تهیه می شود.

دانه گردو منبع غنی از مواد مغذی به ویژه پروتئین ها و اسیدهای چرب ضروری است گردو نیز مانند سایر دانه ها باید به درستی نگهداری و نگهداری شود.

نگهداری ضعیف آجیل را در معرض حشرات و کپک قرار می دهد که سپس آفلاتوکسین ایجاد می کند یک ماده سرطان زا دسته ای از دانه های آجیل که در معرض کپک قرار گرفته اند نباید تکثیر یا مصرف شوند بلکه باید کل گروه از بین برود.

آجیل گردو تک دانه ای است که از درخت گردو به دست می آید مهره با یک پوسته سبز ضخیم مانند پوست پوشیده شده است.

گردو

این پوسته خوراکی نیست. پس از برداشت، برداشتن پوسته بیرونی پوسته چروکیده شده از مهره را نشان می دهد که به وسط تقسیم شده است.

این پوسته بیرونی جامد است و هسته را می پوشاند که همچنین از دو نیمه تشکیل شده است که توسط یک سپتوم از هم جدا شده اند.

دانه های دانه که اغلب به صورت گردو در داخل پوسته سخت موجود است، در یک پوسته دانه قهوه ای که حاوی آنتی اکسیدان است پوشیده شده است.

آنتی اکسیدان ها از دانه های غنی از روغن در برابر اکسیژن جو محافظت می کنند و در نتیجه از فاسد شدن آن جلوگیری می کنند.

دو نوع اصلی مختلف از آجیل وجود دارد که برای دانه های آنها رشد می کند گردوی انگلیسی و گردوی سیاه. گردوی انگلیسی بومی ایران و گردوی سیاه بومی شرق آمریکای شمالی است.

گردو سیاه طعم مشخصی دارد، اما به دلیل پوسته سخت و خاصیت لایه برداری ضعیف، برای تولید گردو برای بازار تجاری رشد نمی کند تقریباً هر گونه ای که برای بازار تجاری تولید می شود، ترکیبی از آجیل انگلیسی است.

گونه های دیگر عبارتند از گردوی سیاه کالیفرنیا اغلب به عنوان پایه برای سویه های تجاری آجیل سلطنتی استفاده می شود گردو خاکستری (گردو مسلح) و گردو اصلی، گردو آریزونا.

گردو تا زمانی که برگهایش جوانه بزند به تأخیر می افتد، معمولاً تا زمانی که بیش از نیمی از بهار سپری نشده باشد.