گوشواره طلایی که با الماس یا سنگ های قیمتی پوشیده شده است

گر در دسترس نیست، آنها را در یک جعبه پیچیده شده در یک پارچه نرم یا پنبه خشک نگه دارید. رنگ های طلایی مختلف را با هم مخلوط نکنید و نگه دارید.

طلای زرد را از طلای سفید دور نگه دارید. همچنین، اگر گوشواره طلا شما با الماس یا سنگ های قیمتی پوشیده شده است، مراقب نگهداری آن ها باشید.

گاهی اوقات سنگ ها می توانند با سطح طلا تماس پیدا کرده و خراش ایجاد کنند. صندل مجلسی زنانه قبل از قرار دادن آنها در جعبه جواهرات خود پس از پوشیدن، عرق و لوسیون چسبیده به سطح را در صورت وجود تمیز کنید.
چند نکته و ترفند دیگر:
• از بین بردن کدر شدن گوشواره های طلایی: از پارچه های پولیش جواهرات برای از بین بردن سریع تیرگی استفاده کنید. با این حال، آنها برای گوشواره های آبکاری مناسب نیستند، زیرا می توانند آبکاری را از بین ببرند.

 

• هر چند وقت یکبار آنها را تمیز کنید. یخچال دوقلو اسنوا 40 فوت حتی گوشواره های طلا با بهترین کیفیت می توانند کثیف شده و باعث تحریک پوست شوند. آنها را قبل از پوشیدن و بعد از پوشیدن با یک پارچه نرم تمیز کنید.
• از پوشیدن گوشواره های طلایی خود در حین تمرین یا تمیز کردن خانه خودداری کنید. عرق می تواند رنگ طلا را با گذشت زمان تغییر دهد و هرگونه لوسیون یا روغن مو که قبلاً روی آن استفاده کرده اید نیز می تواند بر فلز تأثیر منفی بگذارد.

مواد شیمیایی که برای تمیز کردن خانه استفاده می شود قیمت عروسک روسی می تواند به آرامی باعث واکنش طلا در گوشواره شما شود و حتی به سنگ های قیمتی گرانبها آسیب برساند.
• از شنا با گوشواره طلا خودداری کنید. با گذشت زمان، کلر و آب شور می توانند منجر به تجزیه آلیاژهای طلا شوند.

 

  • منابع:
    1. Taking Care of your Gold Earrings
  • تبلیغات: 
      1. مرگ ناگهانی پاندا مردم چین را متحیر کرد.
      2. کنجدی که در مغز انسان مانند ساعت شنی عمل میکند!
      3. کشاورزی برای از بین بردن آفت از روغن موتور استفاده کرد
      4. راه های مدیریت سرمایه در شرایط بد اقتصادی