کیف برند دیور اصل موجب آتش سوزی فروشگاهی در تهران شد

سوال جالبی است، اما مانند بسیاری از سوالات جالب، این سوال نیز پاسخ روشنی ندارد. کیف برند دیور اصل برای برخی آنقدر دیوانگی است که حتی حاضرند برای داشتن برخی از آن کیف های طراحان بیشتر از هزینه ای که برای یک ماشین هزینه می شود، بپردازند.

یک نظریه اشتباه در مورد این عشق کیف برند دیور این است که این روحیه رقابتی زنان است که باعث می‌شود آن‌ها را بهتر و گران‌تر از آنی که روی آغوش دختر دیگری است بخرند.

یک نظریه می گوید کیف ها به عنصر زیبایی در یک زن و پسر جذابیت دارند، آنها زیبایی شناسی هستند! برای اطلاعات بیشتر در این مورد این مقاله را بخوانید.

دلیل شما برای خرید کیف هر چه باشد، زیبایی آن در کنار کارایی آن، آن را به یک اکسسوری ضروری تبدیل می کند. به همین دلیل است که انواع مختلفی از کیف ها وجود دارد برای هر موقعیتی می توانید نوع متفاوتی از کیف داشته باشید.

این کیف زنانه با اندازه متوسط است که هر دختری باید داشته باشد. این کیفی است که می تواند وسایل ضروری را حمل کند و همچنان استایل را حفظ کند.

این یک کیف بزرگ است که از مواد نرم با شکلی شلخته ساخته شده است. با شکل هلالی در زیر دسته مشخص می شود زیرا هنگام قرار دادن یا حمل آن به سمت پایین می افتد. این کیف ظاهری متمایز دارد که آن را به عنوان یک لباس غیررسمی نشان می دهد.

این یک کیسه مستطیل شکل است که از مواد قوی تر مانند بوم یا چرم ساخته شده است. برای بیشتر دختران، این «باید خرید» است. این کیف دارای دسته‌های کوتاه و متوسط است و برای اکثر خریدهایی که خانم‌ها انجام می‌دهند به اندازه کافی جادار است.

کیف دافل: این کیف با دو طرف صاف و گرد است و با زیپ بالا بسته می شود. این یک کیف جادار بزرگ است

کیف مسنجر: اینها کیف های سایز متوسطی هستند که در جلوی آن یک فلپ وجود دارد. معمولاً بند بلندی دارد و با اندام ضربدری پوشیده می شود. نام دیگر این کیف، کیف پیک است.