کیسه زباله زرد بزرگ باعث سقط جنین در ماه نهم بارداری شد

اگر سطل زباله های سرپوشیده ای دارید. از کیسه زباله زرد بزرگ برای زباله های خشک خود استفاده کنید تا جداسازی صورت گیرد.

معمولاً آنها را به سطل زباله سرویس می برید و در سطل زباله ریخته می شود، در زمان زیادی برای بسته بندی صرفه جویی نمی کنید.

زباله های شما با این حال، این قوطی داخلی شما را تمیزتر نگه می دارد. ما همچنین دریافتیم که هنگام مانور دادن کیسه های زباله در اطراف خانه معمولاً حمل و نقل کیسه های زباله آسان تر از سطل زباله است، بنابراین می تواند شما را از برخی مشکلات نجات دهد.

کیسه های زباله زباله ها را در خود نگه می دارند این بزرگ است و احتمالاً باید شماره یک در لیست باشد. نگهداری زباله های شل در هنگام تخلیه و حمل و نقل بسیار سخت است.

برای مثال، تنها چیزی که لازم است یک روز کمی باد است تا قیف یک کامیون زباله را به چیزی شبیه تونل باد تبدیل کنید و زباله‌های شل اغلب آنقدرها هم خوب نیست.

اگر در حین ریختن زباله‌ها یا رانندگی به مکان بعدی، زباله‌ها دور می‌شوند، باید آن‌ها را تعقیب کرده و در کامیون ببریم، زیرا زباله‌ها خنک نیستند. دومین دلیل مهم نگهداری زباله در کیسه این است که حمل زباله در کامیون‌های ما بسیار آسان‌تر و سریع‌تر است.

کیسه

سطل آشغال دارای توانایی فرار از تیغه بسته بندی است، به این معنی که ما باید زمان بیشتری را برای بسته بندی زباله در هر ایستگاه صرف کنیم تا همه چیزهای شل را وارد کامیون کنیم.

هر چه زمان بیشتری را صرف تعقیب زباله های شل یا بسته بندی آن در کامیون های خود کنیم، زمان بیشتری را در مسیر صرف می کنیم.

هر چه مسیرها طولانی تر باشد، هزینه انجام یک مسیر برای ما بیشتر است، هر چه هزینه انجام یک مسیر بیشتر باشد، مجبوریم قیمت های خود را بیشتر کنیم.

کیسه های زباله به ما کمک می کنند تا نرخ های خود را پایین نگه داریم زباله های کیسه ای برای ما سریعتر است که می توانیم کامیون ها را جمع کنیم. همچنین در بسیاری از موارد برای مرد زباله شما راحت تر است.

هرچه دفع زباله‌های شما برای ما سریع‌تر و آسان‌تر باشد، احتمال اینکه مجبور شویم نرخ‌های خود را به عوامل مرتبط با زمان تغییر دهیم، کمتر می‌شود.

این کار خوبی است در نهایت ه تنها انجام این کار برای خود خوب است، بلکه انجام آن برای انسان زباله گرد شما نیز خوب است.