کنجد سیاه برای لاغری موجب خودکشی بازیگر معروف ترکیه شد

می توانید کنجد سیاه برای لاغری را خیلی راحت تفت دهید. دانه ها را در یک تابه (هر بار بیشتر از 1 فنجان) پخش کنید و مطمئن شوید که به طور مداوم حرکت می کنند و نسوزند.

شما می خواهید یک رنگ قهوه ای زیبا روی دانه ها داشته باشید. اگر شروع به استشمام بوی تند یا تند کردید، شروع به سوختن کرده‌اند. همچنین می توانید آنها را روی یک ورقه پخت قرار دهید و در دمای 350 درجه فارنهایت به مدت 10-12 دقیقه بپزید.

می‌توانید دانه‌های کنجد سیاه را از همه خواربارفروشی‌های اصلی و فروشگاه‌های مواد غذایی طبیعی خریداری کنید. اساساً دانه های کنجد سیاه در همه جا موجود است، زیرا یکی از محبوب ترین انواع دانه ها در جهان است. دانه‌های کنجد از GNC و Walmart گرفته تا کوچک‌ترین گیاه‌پزشکان و پزشکان سلامت طبیعی، به راحتی تهیه می‌شوند.

چگونه کنجد سیاه بخوریم؟ دانه های کنجد سیاه را باید یک شب در آب خیس کنید تا به راحتی قابل هضم شوند. سپس، می‌توانید آن‌ها را روی سالاد، در ماست بپاشید یا حتی آن‌ها را به صورت اسموتی مخلوط کنید.

کنجد

عوارض جانبی دانه های کنجد سیاه تنها زمانی رخ می دهد که در مقادیر بسیار زیاد مصرف شوند. این شامل:

آلرژی: مصرف زیاد کنجد سیاه ممکن است معده و روده بزرگ را تحریک کند.

سطح قند خون: افراد دیابتی باید مراقب باشند، زیرا دانه های کنجد سیاه ممکن است سطح قند خون را افزایش دهند. با این حال، مطالعات تحقیقاتی بیشتری برای حمایت از این ادعا مورد نیاز است.

توجه: دانه‌های کنجد سیاه آجیل نیستند، اگرچه بسیاری از مردم با آن رفتار می‌کنند. دلیل این امر وجود مواد شیمیایی و پروتئین های حساسیت زا مشابه است که در آجیل نیز یافت می شود. بنابراین، اگر به برخی از انواع آجیل حساسیت دارید، عاقلانه است که در مورد دانه کنجد سیاه با پزشک خود صحبت کنید.

علاوه بر این منیزیم از دیرباز به عنوان گشادکننده عروق (عامل کاهش فشار خون) شناخته شده است و این دانه ها ممکن است مملو از این ماده معدنی ضروری باشند. دانه‌های کنجد سیاه به طور بالقوه می‌توانند تا ۲۵ درصد از نیاز روزانه شما به منیزیم را در یک وعده داشته باشند.