کاربرد کمربند زنانه چرم درسا به عنوان روکش صندلی ماشین های سنگین

پهنای تسمه ای که انتخاب می کنید مهم است. برای نوجوانان و جوانان کمربند زنانه چرم درسا با حداقل عرض کاملا مناسب است. افراد بزرگسال باید به خاطر داشته باشند که عرض کمربند نباید کمتر از پنج سانتی متر باشد.

همچنین باید انتخاب طول کمربند را جدی بگیرید. باید بدانید دور کمرتان چقدر است تا کمربند آزادانه بسته شود و حاشیه کمی وجود داشته باشد.

طول باقیمانده نباید بیش از بیست سانتی متر باشد زیرا این نشانه طعم بد تلقی می شود. اما لازم نیست به دلیل طول بیش از حد کمربند مورد علاقه خود را رد کنید. کوتاه کردنش کار سختی نیست.

طول ایده آل طولی است که می توان از سوراخ وسط استفاده کرد. اگر می خواهید کمربند را راحت ببندید، مطمئن شوید که سوراخی که استفاده می کنید آخرین سوراخ نباشد.

اگر سعی کنید با دستان خود سوراخی حفر کنید، می توانید ناامیدانه کمربند را خراب کنید. از خدمات یک خیاط حرفه ای استفاده کنید.

کمربند

برای انتخاب چرم واقعی، قوانینی را بخوانید. بند را در دست خود فشار دهید. اگر پوست گرم شود، واقعی است. اگر مواد سرد باقی بماند، شما با یک جایگزین معمولی سر و کار دارید.

چرم نرم را انتخاب کنید و کیفیت پانسمان آن را به صورت بصری تعیین کنید. پوست خوب را می توان با ظاهر جذاب و بافت نرم آن تشخیص داد.

اگر چرم پشت آن لایه برداری شود، این محصول برای شما مناسب نخواهد بود. اگر به دلیل لبه های کناری کمربند خراش روی لباس باقی بماند لباس شما به طرز ناامیدکننده ای آسیب می بیند. همچنین، با خم کردن تسمه در کنار آن، استحکام هر پرچ را آزمایش کنید.

به همان اندازه کیفیت اتصالات مهم است. جذابیت این اکسسوری به این بستگی دارد. زبانه سگک باید آزادانه حرکت کند و انتهای آن نوک تیز نباشد.

هنگام انتخاب کمربند، کشش آن را بررسی کنید. محصول باید الاستیک و مقاوم در برابر استرس باشد. اگر کمربند به شدت کشیده شود، به زودی در طول تغییر شکل داده و موج دار می شود.