کاربرد لوله پلی اتیلن 100 در ساخت ناوگان های جنگی جنجالی شد

همانطور که می دانید لوله پلی اتیلن 100 جدیدترین اختراع نوآورانه در ساخت و تعمیر انواع خطوط لوله می باشد.

پلی اتیلن ماده ای است که بسیاری از مواد شیمیایی روی آن تأثیری ندارند، بنابراین برای ساخت خطوط لوله انتقال مواد مختلف مایع و گاز بسیار مهم است.

لوله های پلی اتیلن برای ساخت و برچیدن سیستم های خطوط لوله در حال حاضر توسط حدود 75 درصد از کشورهای جامعه جهانی استفاده می شود.

اما در روسیه آنها بلافاصله به طور گسترده مورد استفاده قرار نگرفتند. این در درجه اول به این دلیل است که لوله های فولادی و فلزی برای تنظیم گاز، فاضلاب، آبرسانی و سایر انواع خطوط لوله از دیرباز در کشور ما بسیار محبوب بوده است.

استفاده از لوله های پلی اتیلن: از لوله های پلی اتیلن برای ساخت، تعمیر و نصب انواع خطوط لوله استفاده می شود. همانطور که می دانید، هر زمینه فعالیت نیاز به نوع خاصی از خط لوله دارد که از طریق آن نوع سوخت یا منبع مورد نیاز حمل می شود.

لوله

به همین دلیل از لوله های پلی اتیلن در زمینه های زیر استفاده می شود:

1. تامین آب خانگی و آشامیدنی: برای سیستم های تامین آب خانگی و آشامیدنی، عمدتا از لوله های ساخته شده از پلی اتیلن کم فشار استفاده می شود. چنین لوله های HDPE برای انتقال مایعات و مواد گازی در دمای 0 تا +40 درجه سانتیگراد استفاده می شود.

2. ترتیب سیستم های فاضلاب: برای چیدمان سیستم های فاضلاب خارجی، از لوله های پلی اتیلن مقاوم در برابر یخ زدگی و سنگین استفاده می شود که در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی مصون هستند.

برای چیدمان فاضلاب داخلی از لوله های پلی اتیلن مقاوم در برابر مواد مختلف آلی و معدنی استفاده می شود.

3. گذاشتن کابل های برق و سیم کشی برق: این لوله های پلی اتیلن است که برای گذاشتن کابل های برق و سیم کشی برق استفاده می شود.

پلی اتیلن قادر است سیم ها و کابل ها را از هر نوع آسیب محافظت کند: آسیب مکانیکی، تغییر شکل، آب و هوا.