پزشکی با کارتن پلاست قابل شستشو توانست ماده ضدعفونی اتاق عمل تولید کند

کارتن پلاست قابل شستشو راه راه در کانادا یک ماده چند منظوره است که می تواند برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، تجاری و مسکونی در داخل یا خارج از خانه استفاده شود.

کارتن پلاست موجدار که به نام های کروپلاست (نام تجاری)، کور-پلاستیک، کوریبورد، پلی فلوت، فلوت پلاست، پروپلکس و انواع نام های دیگر نیز شناخته می شوند، فوق العاده بادوام و سبک هستند

اینها تنها دو مورد از ویژگی های اصلی هستند که کارتن پلاست راه راه را به یکی از متداول ترین مواد مورد استفاده در صنایع مختلف تبدیل می کنند.

کارتن پلاست راه راه از چندین لایه پلی پروپیلن برای دوام نهایی تشکیل شده است دو لایه بیرونی صاف (یکی در هر طرف) و یک لایه آجدار در وسط. به همین دلیل است که اغلب از آن به عنوان پلاستیک موجدار دو جداره یاد می شود.

از نظر طراحی مشابه ورق های مقوایی، ورق های پلاستیکی موجدار دوجداره نیز فوق العاده سبک وزن هستند، استفاده و نگهداری آسان و در کاربردهای متعدد آن همه کاره هستند.

کارتن پلاست

لیست مزایای کارتن پلاست راه راه واقعاً به نوع کاربرد آن بستگی دارد از نظر تئوری، می توان از آن برای طیف گسترده ای از کاربردها در صنایع مختلف استفاده کرد.

پلاستیک راه راه در بسیاری از موارد به عنوان یک جایگزین عالی ساختاری، عملی و زیبایی شناختی برای شیشه عمل می کند کاربردهای رایج شامل نصب نورگیر، پنجره و حتی گلخانه است.

در اینجا تنها چند مورد از دلایل اصلی که کارتن پلاست موجدار در پروژه های مختلف صنعتی، تجاری و مسکونی رواج پیدا کرده اند، آورده شده است.

کارتن پلاست راه راه برای مقاومت در برابر عناصر بیرونی و داخلی بسیار طراحی شده اند اگرچه قرار نیست آنها برای همیشه دوام بیاورند، اما با تمیز کردن و نگهداری منظم، می توانند برای چندین دهه بدون نشان دادن هیچ نشانه ای از سایش و پارگی دوام بیاورند.

کارتن پلاست موجدار دو جداره نیز در برابر خش، مقاوم در برابر آتش و 250 برابر مقاوم تر از شیشه هستند آنها همچنین تطبیق پذیرتر هستند و می توانند متناسب با ابعاد خاصی که پروژه شما نیاز دارد، سفارشی سازی شوند.