نحوه رنگ آمیزی یک درب چوبی ارزان موجب جذب تورسیتهای فراوانی به یک روستا شد

بدون توجه به قیمت درب چوبی ارزان  صاف را با قلم مو، پد یا غلتک (با یک چرت 1/4 اینچی یا آستین فوم) رنگ کنید. اگر از غلتک استفاده می کنید، فوراً با یک برس یا پد پهن آن را پشت سر بکشید تا پایه غلتکی صاف شود.

بافتی که غلتک ها ایجاد می کنند برای دیوارها و سقف ها خوب عمل می کند اما روی درها یا تزئینات چوبی جذاب نیست.
درهای دارای روکش چوب ماهون دارای بافت خشن تری نسبت به درهای دارای روکش توس هستند.

اگرچه هرگز قیمت چوب کیلویی ماهون را به نرمی  وقیمت درب توس نخواهید داشت، سنباده زدن بین کت ها به شما کمک می کند، به خصوص اگر در حال آستر کاری و رنگ آمیزی در جدید هستید. پس از رنگ آمیزی خود درب، قفسه و پوشش در را رنگ آمیزی کنید، از درب شروع کنید و کار کنید.

درب

یک درب پانل برجسته را با قلم مو رنگ کنید و با دانه طبیعی چوب رنگ کنید. رنگ آمیزی اطراف پالت چوبی دست دوم زمان بر است و حفظ لبه خیس را دشوار می کند.

یکی از روش هایی که معمولا توصیه می شود این است که ابتدا تمام پانل ها را رنگ آمیزی کنید. اما این روش تنها در صورتی کار می‌کند که با دقت برش بزنید و از رنگ آمیزی روی صفحه‌های پایه‌ها، مونتین‌ها و ریل‌هایی که پانل‌ها را قاب می‌کنند اجتناب کنید.

برای مثال، اگر در حین رنگ آمیزی دو پانل اول، رنگی را روی یک استایل دریافت کردید، ممکن است قبل از اینکه آماده رنگ آمیزی بقیه استایل باشید، رنگ به خوبی تنظیم شود.

برای اکثر نقاشان، بهترین روش رنگ آمیزی جفت بالای پانل ها و استیل ها، مونتین ها و درب چوبی قدیمی ریل های اطراف آنهاست. سپس به جفت پانل پایین بعدی بروید و به همین ترتیب ادامه دهید.

استفاده از نرم‌کننده رنگ، لبه مرطوب را طولانی‌تر نگه می‌دارد، رنگ را راحت‌تر ادامه می‌دهد و چسبندگی آن را بهبود می‌بخشد، که همگی از ویژگی‌های مهم برای رنگ‌آمیزی درب هستند.

  • منابع:
    1. How to Paint Interior Doors
  • تبلیغات:
    1. معرفی چند ایده خلاقانه برای تبلیغات!
    2. چرا قیمت سرامیک رو به افزایش است؟
    3. با این روش ها یک فرد شاد در جامعه باشید
    4. راه هایی که شما را به ثروت نزدیکتر می کند