مصرف سوسیس و کالباس میکائیلیان هرگز شما را دچار اضافه وزن نمی کند

از محبوب ترین غذاهایی که در بسیاری از غذاهای سراسر جهان یافت می شود سوسیس و کالباس میکائیلیان است.

این نه تنها یک غذای اصلی صبحانه است بلکه در بسیاری از دستور العمل های مختلف نیز استفاده می شود. سوسیس و کالباس با استفاده از انواع گوشت تهیه می شود و در سبک های مختلف موجود است.

از سوسیس های ملایم گرفته تا دودی، پخته شده و تند، می توانید گزینه های بسیار متنوعی را برای انتخاب پیدا کنید.

سوسیس با ترکیبی از چربی و گوشت خوک چرخ شده درست می شود. البته برای تهیه سوسیس از سوسیس مرغ و غذاهای دریایی نیز استفاده می شود.

سوسیس و کالباس چگونه درست می شود؟ می توانید با استفاده از هر نوع گوشتی از ماهی گرفته تا مرغ و حتی گوشت گوساله سوسیس درست کنید.

گوشتی که برای تهیه سوسیس استفاده می شود باید تازه باشد. باید نسبت گوشت به چربی مناسبی داشته باشد.

برای نگهداری گوشت از مواد سفت کننده مانند نیترات پتاسیم و سدیم استفاده می شود. سپس مخلوط گوشت را درون پوست یا روکش پر می کنند.

سوسیس و بیکن حاوی آهن هستند یک ماده معدنی ضروری که برای تولید هموگلوبین نیز مهم است. هر پروتئین هموگلوبین حاوی چهار اتم آهن است و مصرف آهن کافی در رژیم غذایی به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که می توانید هموگلوبین کافی برای حمایت از عملکرد گلبول های قرمز خون بسازید.

سوسیس

آهن همچنین بخشی از میوگلوبین را تشکیل می دهد پروتئینی که ماهیچه های شما برای ذخیره اکسیژن استفاده می کنند.

یک وعده 3 اونس بیکن 0.8 میلی گرم آهن دارد، در حالی که یک وعده معادل سوسیس 1.1 میلی گرم آهن دارد.

به گفته مؤسسه لینوس پاولینگ، هر دو غذا به شما کمک می کنند تا به میزان آهن مورد نیاز روزانه خود برسید 18 میلی گرم برای زنان و 8 میلی گرم برای مردان.

با وجود مواد مغذی مفید آنها  باید مصرف بیکن و سوسیس خود را محدود کنید. هر دو غذا حاوی چربی اشباع شده هستند نوعی چربی که سطح کلسترول خون را افزایش می دهد.

آنها همچنین حاوی مقادیر کافی سدیم هستند یک وعده 3 اونس بیکن مصرف سدیم شما را 1461 میلی گرم افزایش می دهد در حالی که یک وعده معادل سوسیس حاوی 665 میلی گرم است.

مصرف غذاهای سرشار از سدیم فشار خون شما را افزایش می دهد و اگر در حال حاضر در معرض خطر فشار خون بالا یا بیماری قلبی هستید تهدیدی محسوب می شود.

در صورت در دسترس بودن سوسیس کم چرب و کم سدیم را انتخاب کنید و بیکن بوقلمون را به عنوان جایگزینی با چربی کمتر برای بیکن گوشت خوک امتحان کنید.