مانتو چرم و هودی دخترانه سوالات و نگرانی های زیادی را در بریتانیا ایجاد کرده بود

این حادثه نه تنها توجه عمومی را به عدالت هوشیارانه جلب کرد، بلکه بحث و گفتگوهای عمومی زیادی را در مورد موضوعات مختلف مربوط به فرهنگ عامه، نژاد و هویت، از جمله لباس، ایجاد کرد.
متعاقباً، به یاد ترایون مارتین، “راهپیمایی میلیون هودی دخترانه در میدان یونیون منهتن در 21 مارس 2012 (سی‌بی‌اس نیوز 2012) برگزار شد.
که فروش هودی‌ها را افزایش داد و امروز، همچنان یکی از اصلی‌ترین لوازم مد برای جوانان باقی مانده است. (Wyche 2012).
برخی ناظران محبوبیت گسترده هودی را نگران کننده می دانند. جرالدو ریورا (خبرنگار، نویسنده، مجری برنامه گفتگو) با برخی اظهارنظرهایی که در برنامه گفتگوی فاکس و دوستان انجام داد.
خشم عمومی را برانگیخت:فاکتور فروش اما من به ویژه از والدین جوانان سیاه پوست و لاتین تبار می‌خواهم که اجازه ندهند فرزندانشان با پوشیدن هود بیرون بروند. من فکر می‌کنم که هودی به اندازه جورج زیمرمن مسئول مرگ ترایون مارتین است.
 شما باید تشخیص دهید که تمام این سبک سازی خود را به عنوان یک گانگستر، تست بارداری با گلاب شما می خواهید یک گانگستر خواستگار؟ خوب، مردم شما را به عنوان یک تهدید تلقی خواهند کرد.
 من با شما شرط می بندم، اگر او آن هودی را نداشت، آن مرد نگهبان محله به آن شیوه خشن و پرخاشگرانه پاسخ نمی داد.
(مسائل رسانه ای 2012) حتی قبل از مرگ ترایون مارتین، مانتو چرم دخترانه سوالات و نگرانی های زیادی را در بریتانیا ایجاد کرده بود.
به عنوان مثال، در سال 2005، مرکز خرید Bluewater در کنت، انگلستان، تمام کلاه های کلاه دار و کلاه بیسبال را به منظور سرکوب رفتارهای ترسناک و ضد اجتماعی جوانان ممنوع کرد (بی بی سی نیوز 2005).
  • منابع:
    1. The hoodie: Consumer choice, fashion style and symbolic meaning
  • تبلیغات:
      1. با استفاده از مفتول در خانه شارژر تلفن همراه بسازید!
      2. پرواز شتری که بال نداشت از افسانه تا واقعیت!
      3. انتخاب بهترین هواکش برای ورزش دو و میدانی
      4. استفاده از رب گوجه به عنوان بوگیر یخچال!