عسل طبیعی ارگانیک که در مقابل نور خورشید به ماده ای سمی تبدیل می شود

یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی ارگانیک دارای 17 گرم کربوهیدرات است این مقدار تقریباً همان مقداری است که در یک تکه نان پیدا می کنید و در درجه اول کربوهیدرات های ساده هستند.

این امر باعث می شود که عسل به منبع اصلی سوخت برای ورزشکارانی تبدیل شود که بدنشان برای انرژی به کربوهیدرات های قابل دسترس متکی است.

در واقع تحقیقات نشان می‌دهد که عسل ممکن است به اندازه سایر منابع کربوهیدراتی مانند ژل‌های ورزشی در عملکرد و خستگی مؤثر باشد.

اما عسل ممکن است چیزی بیش از تقویت انرژی انجام دهد. یک مطالعه اخیر تمام تحقیقات پیرامون مصرف مکمل عسل برای ورزشکاران را مورد بررسی قرار داد و دریافت که این مواد شیرین ممکن است به محافظت از سیستم ایمنی بدن شما در برابر عوارض جانبی ورزش کمک کند. این باید بخشی از روال معمول شما باشد و در طول زمان گنجانده شود.

عسل ممکن است برای سلامت روده مفید باشد: این یکی هنوز در حال مرتب شدن است، اما تا کنون نتایج امیدوارکننده است.

عسل

عسل از انواع مختلفی از قندها مانند فروکتوز، گلوکز و ساکارز تشکیل شده است. الیگوساکاریدها درصد کمتری از عسل را تشکیل می دهند و این نوع قند در صورت هضم نشدن در روده می تواند مانند یک پری بیوتیک عمل کند.

حداقل 20 مطالعه اولیه برای ارزیابی پتانسیل پری بیوتیک عسل انجام شده است، و به نظر می رسد که عسل کار بسیار خوبی را انجام می دهد.

نشان داده شده است که پروبیوتیک ها را به رشد تشویق می کند و همچنین از روده و پروبیوتیک ها در برابر پاتوژن های مضر محافظت می کند.

عسل ممکن است به بهبود زخم ها کمک کند: عسل سال‌هاست حتی قدمت آن به مصریان باستان به عنوان یک درمان موضعی برای سوختگی‌ها و زخم‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گرفت.

در حالی که در آن زمان هیچ راهی برای دانستن آن وجود نداشت مشخص شد که عسل به عنوان یک آنتی بیوتیک موضعی عمل می کند و شواهدی وجود دارد که از استفاده مداوم آن حمایت می کند.