عرق بهار نارنج طوبی موجب سوختگی صورت دختر جوانی شد

آیا می دانستید که عرق بهار نارنج طوبی می توانند جایگزینی فوق العاده برای نوشابه یا سایر نوشیدنی های گازدار باشند؟

اگر به دنبال یک نوشیدنی سالم تر و راهی طبیعی برای آرامش هستید نوشیدن دمنوش های گیاهی مطمئنا می تواند کمک کننده باشد.

این نوشیدنی های خوش طعم انواع مختلفی دارند و طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می دهند.

بیشتر دمنوش‌های گیاهی کافئین کمی دارند، اما برخی از انواع آن‌ها بیشتر از بقیه کافئین دارند. در حالی که دمنوش های گیاهی به طور کلی جایگزینی برای قهوه که حاوی محتوای کافئین بالاتری است نیستند می توانند برای کسانی که می خواهند مصرف کافئین خود را کاهش دهند مفید باشد.

برخی از چای های گیاهی مانند چای سبز دارای آنتی اکسیدان بالایی هستند اما کافئین کمی دارند. چای قرمز همچنین دارای آنتی اکسیدان زیاد و کافئین کم است.

اگر به دنبال چای گیاهی بدون کافئین و سرشار از آنتی اکسیدان هستید، چای گیاهی رویبوس را امتحان کنید. رویبوس به طور طبیعی فاقد کافئین است و فواید سلامتی بسیاری را نیز ارائه می‌کند که آن را به انتخابی عالی برای هرکسی که خواهان چای گیاهی بدون کافئین است تبدیل می‌کند.

اگر به دنبال راهی برای هدایت تلاش های کاهش وزن خود در جهت درست هستید ممکن است بخواهید نوشیدن چای سبز ماچا را در نظر بگیرید.

ماچا یک چای سبز ژاپنی تخمیر شده است که سرشار از آنتی اکسیدان است و نشان داده شده است که باعث کاهش وزن می شود.

چای سبز ماچا سرشار از آنتی اکسیدان است و ممکن است سرعت متابولیسم را افزایش داده و متابولیسم را بهبود بخشد. مطالعات همچنین نشان داده اند که ممکن است توانایی افزایش اکسیداسیون چربی را داشته باشد، به این معنی که ممکن است پتانسیل افزایش متابولیسم شما را در حالت استراحت داشته باشد.

این بدان معنی است که شما تلاش خود را برای کاهش وزن حتی زمانی که ساکن هستید افزایش خواهید داد.

چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان ها از جمله پلی فنول هایی مانند اپی گالوکاتچینگالات (EGCG) است که خواص ضد سرطانی دارد.

طبق مطالعات ذکر شده در Healthline.com نشان داده شده است که EGCG از رشد چندین نوع سرطان در مطالعات حیوانی جلوگیری می کند و تحقیقات نشان داده است که ممکن است خواص مشابهی در سلول های انسانی نیز داشته باشد.

EGCG یک آنتی اکسیدان است که ممکن است به جلوگیری از آسیب DNA و مهار رشد سلول های سرطانی کمک کند.

همچنین می تواند به پیشگیری از سندرم متابولیک، دیابت و بیماری های قلبی عروقی کمک کند و آن را به یک چای گیاهی بالقوه مفید برای بسیاری از افراد تبدیل کند.