ظروف غذاخوری آرکوپال به دلیل استحکام، سادگی و دوام شناخته شده اند

در اینجا ست های مختلف ظروف غذاخوری به صورت آنلاین و در فروشگاه ها موجود است، اما ست های ظروف غذاخوری آرکوپال و کورل در بین خانواده ها بسیار محبوب شده اند.

بیایید اکنون مقایسه بین ست های ظروف غذاخوری آرکوپال و کورل را ببینیم.

آرکوپال یک برند فرانسوی ست ظروف غذاخوری است که مترادف با اوپال شده است و بیش از 60 سال است که وجود دارد در حالی که Corelle ساخت ایالات متحده است و آب انار گیری برقی عمدتا دارای 3 سال ضمانت است.

ست های ظروف غذاخوری آرکوپال به دلیل استحکام، سادگی، مقاومت و دوام شناخته شده اند، در حالی که ست های کورل با فناوری ثبت اختراع شیشه Vitrelle ساخته شده اند که مقاومت در برابر شکستگی و خراش را افزایش می دهد.

ست های ظروف غذاخوری Arcopoal یکی از اولین انقلاب ها در تولید شیشه است در حالی که ست های Corelle نشان دهنده قدرت است زیرا دارای طراحی منحصر به فرد شیشه ای 3 لایه ویترل است که آنها را به عنوان چینی ظریف نازک و شفاف می کند.

ظروف غذاخوری آرکوپال ظروفی با کیفیت است که طراحی معاصر و جاودانه ای دارد و بازی فکری دخترانه خاطرات خانواده ها را زنده می کند.

به شما ارزش پول می دهد در حالی که بشقاب ها و کاسه های کورل یک انتخاب ایده آل برای غذاخوری در فضای باز، داخل خانه، باربیکیو یا پیک نیک هستند.

آرکوپال به خاطر شیشه بوروسیلیکات اوپال شفافش معروف است و قابل شستشو در مایکروویو و ماشین ظرفشویی است.

بهترین ماشین های ظرفشویی نیز با در نظر گرفتن ایمنی آباژور ساخته شده اند، بنابراین لازم نیست نگران قرار دادن ظروف آشپزخانه خود باشید.

اگرچه آرکوپال سبک وزن است، اما کاملاً مقاوم است، مانند کورل آمریکایی در برابر شکستگی و تراشه مقاوم است و گفته می شود که پنج برابر قوی تر از چینی است.

  • منابع:
    1. Arcopal Vs Corelle Dishes. What are the Differences
  • تبلیغات:
    1. زعفران یکی از بهترین راه حل برای مشکلات اقتصادی است
    2. بهترین درخت بادام هندی بیشتر در چه کشورهایی وجود دارد
    3. این ترفندها رو برای رسیدن به ثروت آفرینی بکار بگیرید
    4. گلاب یک روغن طبیعی برای پوست است