دیگ سنگی قدیمی سلاح مردم سوریه دربرابر داعش

دیگ سنگی قدیمی می توانند دمای پخت و پز تا 2200 درجه فارنهایت را به دلیل فرآیند بهبودی تحمل کنند، که بسیار بالاتر از آن است که فر شما تحمل کند.دیگ

حتی اگر در صورت رها شدن می تواند بشکند و ترک بخورد، اما با نگهداری مناسب، می توان آن را در طول نسل ها بدون مشکل زیادی به دست آورد.

قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است و فاقد PFOA یا PTFA است همچنین برای اجاق های سرامیکی، برقی و گازی بی خطر است.

ست دیگ سنگی دارای دسته نچسب می باشد که باعث راحتی در دست گرفتن می شود ظروف پخت و پز سنگی نیز در فر و بدون سرب یا کادمیوم هستند.

دیگ

بنابراین، برای ماشین ظرفشویی شما بی خطر است و پوشش نچسب آن حتی با استفاده مکرر، تراشه یا پوسته پوسته نمی شود.

اگر مطمئن نیستید که ظروف پخت و پز از سنگ طبیعی برای شما بی خطر هستند، باید کمی در مورد آن بدانید.

در حالی که باید از دستکش های فر برای محافظت از خود در برابر گرم ترین سطح استفاده کنید، اکثر دیگ سنگی را به راحتی می توانید بدون آنها بردارید.

شیشه سرامیک ها، مانند پیرکس، زمانی که به سرعت از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل شوند، می شکنند از طرف دیگر، ظروف پخت و پز با سنگ طبیعی بسیار کمتر احتمال دارد که ترک بخورند یا خرد شوند چه در حال درست کردن انواع ماکارونی پخته یا تفت دادن سبزیجات باشید، این ظروف می تواند گرما را تحمل کند.

در حین پخت و پز، فلزات از مواد ظروف آشپزی مانند مس و آلومینیوم به داخل غذا نفوذ می کنند این فلزات مضر هستند، به ویژه هنگامی که بالاتر از دمای توصیه شده گرم شوند.

از سوی دیگر، دیگ سنگی به دلیل فرآیند بهبودی پایدار و طبیعی هستند که کیفیت، ایمنی و طعم غذای تولید شده را بهبود می بخشد.

دیگ سنگی مانند چدن، یک محصول طبیعی است که گرما را به طور یکنواخت توزیع می کند و امکان پخت موثر را فراهم می کند به دلیل توزیع برابر حرارت، به خصوص در هنگام پخت، کیک و نان شما رنگ روستایی به خود می گیرند.