دختری که با توت خشک حبه ای برای خود دسته گل عروس درست کرد

توت خشک حبه ای یک توت همه کاره برای کودکان و بزرگسالان است، اما به ویژه به تسکین روان کودکان آشفته کمک می کند. بنکو توت فرنگی برای کم خونی و بیماری های کلیوی مفید است.

کودکان همیشه زغال اخته را دوست ندارند، بنابراین به بهبود وضعیت سیستم گردش خون کودک کمک می کند. توت های گل رز به دلیل طعم دلپذیر خود معروف هستند و به عنوان یک مقوی عمومی در جوشانده خوب هستند و حتی با کاهش قدرت کودک نیز به طرز چشمگیری کمک می کنند.

شاه توت می تواند به کودکان کمک کند تا از شر مشکلات روده مرتبط با یبوست خلاص شوند. اثرات مفید زغال اخته بر بینایی کودکان نیز به طور گسترده ای شناخته شده است.

گوجی بری مدت زیادی است که با دقت زیادی وارد منوی غذای کودکان نشده است. آنها به عنوان یک محصول مولتی ویتامین طبیعی برای کودکان دارای نقص ایمنی استفاده می شوند.

توت خشک

آنتوسیانین ها – ماده فعال گیلاس به مبارزه با التهاب در مفاصل کمک می کند، که برای والدین کودکی که از نقض یکپارچگی استخوان های اسکلت رنج می برد، مهم است.

خواص مفید انواع توت ها به والدین کمک می کند تا روند درمان توت را شروع کنند که به آنها کمک می کند تمام عواقب سوء تغذیه را از بین ببرند. در عین حال، لازم است قوانین ساده ای را در مورد نحوه صحیح وارد کردن انواع توت ها به غذای کودک، و به خصوص موارد خاص، مانند گوجی، به خاطر بسپارید.

قبل از دادن انواع توت ها به کودک پیش دبستانی، مهم است که قوانین زیر را رعایت کنید:

یک کودک تا 7-8 ماهگی می تواند شروع به دادن فرنی یا نوشیدنی تهیه شده بر اساس انواع توت ها کند، اما لازم نیست چندین توت را به طور همزمان معرفی کنید. با زغال اخته یا مویز شروع کنید.

از قبل می توان به کودک یک ساله زغال اخته، تمشک، توت فرنگی وحشی تازه به شکل پوره سیب زمینی داد. آشنایی با انواع توت ها با مقدار کمی توت ضروری است: تا یک سال – نصف قاشق چای خوری به عنوان بخشی از فرنی و بعد از یک سال – می توانید برای اولین بار یک قاشق چای خوری کامل پوره توت را به کودک خود بدهید.