توت فرنگی مشهد اختلالات عصبی را کاهش می دهد

پتاسیم موجود در توت فرنگی مشهد ممکن است برای افراد مبتلا به فشار خون بالا مفید باشد. این به دلیل این است که چگونه این ماده به جبران اثرات منفی سدیم در بدن کمک می کند.

تحقیقاتی که در سال 2018 گزارش شده است. نویسندگان دریافتند که افزایش مصرف غذاهای غنی از پتاسیم می تواند فشار خون را کاهش دهد که به جلوگیری از حملات قلبی و سکته کمک می کند.

خوردن غذاهای با فیبر بالا، مانند توت فرنگی، به حفظ حرکات منظم روده کمک می کند. فیبر باعث افزایش حرکت مدفوع از طریق دستگاه روده می شود که به جلوگیری از یبوست کمک می کند.

کارشناسان همچنین توصیه می کنند مصرف آب را افزایش دهید تا منظم باشد. اگرچه نوشیدن مایعات زیاد مهم است، اما خوردن غذاهای حاوی آب، مانند میوه، نیز مفید است، زیرا میوه ها حاوی 80 تا 90 درصد آب هستند.

توت فرنگی به صورت تازه، منجمد و خشک شده و همچنین در ژله و مربا موجود است. افرادی که به دنبال خوردن این میوه هستند باید برچسب توت فرنگی های یخ زده و خشک را از نظر قند اضافه شده بررسی کنند.

توت فرنگی

هنگام خرید ژله یا مربا، افراد می توانند اسپری های تمام میوه ای را انتخاب کنند که حاوی شیرین کننده ها و پرکننده های اضافه نشده باشند.

آیا خوردن توت فرنگی برای همه بی خطر است؟ اگرچه بیشتر ما می توانیم بدون مشکل از توت فرنگی لذت ببریم، اما این توت فرنگی یک آلرژن رایج است به خصوص برای کودکان خردسال.

اگر به گرده غان یا سیب آلرژی دارید، احتمال ابتلا به آلرژی غذایی ثانویه به توت فرنگی وجود دارد. اگر این موضوع مرتبط است، باید از توت فرنگی اجتناب کنید.

توت فرنگی به همراه میوه هایی مانند سیب، هلو، آووکادو و زغال اخته حاوی مواد شیمیایی طبیعی به نام سالیسیلات است.

برخی از افراد به این ترکیبات حساس هستند و ممکن است یک واکنش آلرژیک از جمله بثورات پوستی و تورم را تجربه کنند.

توت فرنگی همچنین حاوی گواتروژن است، ترکیباتی که ممکن است با عملکرد تیروئید تداخل داشته باشد، بنابراین کسانی که دارای بیماری تیروئید هستند باید مصرف آنها را به حداقل برسانند.

اگر نگران آلرژی غذایی یا هر گونه نگرانی دیگری هستید، لطفاً برای راهنمایی با پزشک عمومی یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.