بطری روغن ریز پمپی موجب آتش گرفتن انباری در تهران شد

شما می توانید روغن آفتابگردان را در یک بطری روغن ریز پمپی در هر آشپزخانه ای پیدا کنید. این یک محصول ضروری برای سرخ کردن و پختن است.

غذاهای کمی بدون حتی یک قطره روغن نباتی درست می شوند. حتما متوجه شده اید که هر بطری روغن ریز پمپی از این محصول یک حلقه پلاستیکی دارد.

معمولا بدون اینکه متوجه شویم این مهر و موم را با یک حرکت جزئی دست برمی داریم تا بطری را باز کنیم. و سپس یک تکه پلاستیک غیر ضروری را به سطل زباله می فرستیم. اما معلوم شد که این انگشتر چندان هم بی استفاده نیست.

هر روغن آفتابگردان در یک بطری روغن ریز پمپی دارای یک کلاه با یک حلقه است که در زیر درپوش قرار دارد. این جزئیات کوچک بطری را بسته نگه می دارد و از ریختن روغن در حین حمل و نقل جلوگیری می کند.

برای باز کردن چوب پنبه بطری، باید این حلقه را بردارید. سپس گردن بطری روغن ریز پمپی باز می شود و از قبل می توان از روغن استفاده کرد.

بطری

اما کمتر کسی می داند که اگر این حلقه کوچک بطری روغن ریز پمپی را رها کنید، می توانید مصرف روغن گیاهی را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. و این یعنی صرفه جویی در پول.

برای جلوگیری از ریختن روغن در جریان بزرگ، از بطری روغن ریز پمپی استفاده کنید. ابتدا درپوش را باز کنید، اما سعی کنید آسیبی به آن وارد نشود.

صداقت برای این آزمایش مهم است. سپس درپوش را به صورت وارونه پایین بیاورید. آن را طوری ببندید که شکاف کوچکی روی گردن بطری باقی بماند. معمولا دندان دارد.

از طریق بطری روغن ریز پمپی روغن در یک جریان نازک جریان می یابد و می توانید مقدار زیادی از محصول را ذخیره کنید.

حالا اگر می خواهید چیزی را سرخ کنید، توزیع آن در تابه بسیار راحت تر خواهد بود. شما همچنین از این بطری روغن ریز پمپی زندگی قدردانی خواهید کرد وقتی سالاد درست می کنید به سادگی غیرممکن است که با روغن زیاده روی کنید!