با کاشی سرامیک فتوحی با فرزندان خود در منزل فوتبال بازی کنید

همانطور که می دانید کاشی سرامیک فتوحی از زیبایی بی انتها گرفته تا پایداری اکولوژیکی آن، مزایای باورنکردنی بسیاری دارد.

کاشی و سرامیک یک ماده طبیعی است که هزاران سال است برای کفپوش استفاده می شود. اولین نمونه های شناخته شده کاشی و سرامیک مربوط به مصر باستان است که بیش از 6000 سال قدمت دارد!

در بخش بزرگی از تاریخ خود، از کاشی های سرامیکی برای زیباسازی بناهای مذهبی استفاده می شد. به عنوان مثال، یافتن کاشی های سرامیکی در کلیساهای قرن سیزدهم و چهاردهم اروپا رایج است.

تا قرن نوزدهم در بریتانیا بود که کاشی های تولید انبوه در دسترس قرار گرفت. با ظهور انقلاب صنعتی، دوره ای از استفاده گسترده از کاشی، به ویژه برای تزئینات داخلی، شومینه، و برای تزئین دیوارها آغاز شد.

در قرن بیستم هدف از ساخت و ساز برای ساختن کفپوش های بهداشتی تر منجر به افزایش محبوبیت کاشی های سرامیکی برای کف آشپزخانه و حمام شد.

ایستگاه‌های مترو و سایر خدمات عمومی نیز با کاشی‌های کف سرامیکی ساخته شده‌اند که دوام و زیبایی آن‌ها را مورد توجه قرار می‌دهد.

امروزه کاشی‌های سرامیکی احیای دیگری را پشت سر می‌گذارند به عنوان یک افزودنی نسبتاً ارزان و بسیار سودمند برای انواع ویژگی‌ها در ساختمان‌های تجاری و مسکونی استفاده می‌شوند.

هر چیزی که در فضای زندگی خود قرار می دهید به کیفیت هوایی که تنفس می کنید کمک می کند و این شامل دیوارها و کف شما می شود.

به دلیل بی اثر بودن و کیفیت طبیعی سرامیک، سطح کاشی و سرامیک مانند اکثر انواع دیگر پوشش های کف و دیوار، هیچ گونه ترکیبات آلی فرار (VOCs) منتشر نمی کند.

آیا می توانید حدس بزنید که مقاوم ترین کفپوش در برابر قالب و کپک کدام است؟ کاشی سرامیک! این به دلیل این واقعیت است که کاشی های سرامیکی به طور کامل از مواد معدنی ساخته شده اند.

کاشی و سرامیک تمیز کردن آن نیز ساده و بدون مشکل است – می‌تواند سفیدکننده و بسیاری از انواع دیگر ضدعفونی‌کننده‌ها را بدون لکه‌دار شدن یا آسیب‌دیدگی مصرف کند.

با این حال بیشتر اوقات تنها چیزی که برای از بین بردن ریختن یا هر آشفتگی دیگر روی کاشی‌های سرامیکی نیاز دارید، آب و حوله است. از آنجایی که کاشی های سرامیکی غیر متخلخل هستند، به طور طبیعی در برابر کپک و کپک مقاوم هستند.