با پودر لباسشویی امو خارجی دیگر لباس هایتان گرد و غبار به خود نمی گیرند

به نظر می رسد که هنگام استفاده از پودر لباسشویی امو خارجی قوانین ساده ای وجود دارد که به به حداقل رساندن عواقب ناخوشایند احتمالی سلامتی کمک می کند.

• هنگام شستن دست حتما از دستکش استفاده کنید و از تماس مستقیم پوست با پودر خودداری کنید. شستشو در ماشین به شما کمک می کند که مستقیماً با مواد شوینده تماس نداشته باشید.
• در صورت امکان از پودر با محتوای سورفکتانت کم استفاده کنید.
• حساسیت به پودر لباسشویی در محل تماس با پودر یا لباس های شسته شده ظاهر می شود.

برای جلوگیری از واکنش آلرژیک، لباس‌ها را کاملاً بشویید (در حالت ایده‌آل – بیش از 8 بار) و فقط در آب گرم (حداقل 50-60 درجه سانتیگراد) بشویید. در آب سرد، فسفات ها با سورفکتانت های a عملاً شسته نمی شوند.

مواد شوینده
• هنگام شستشو، گرد و غبار حاصل از پودر لباسشویی حدود 20 دقیقه در هوا باقی می ماند که می تواند باعث ایجاد حساسیت شود. زمان زیادی را در اتاقی که لباس شسته می شود نگذرانید و آپارتمان را به خوبی تهویه کنید. پس از شستن، دست های خود را با آب گرم و مرطوب بشویید.
• پودر را در ظروف در بسته یا در کارتن نگهداری کنید.

ترکیب پودرهای شستشو در ماشین‌های اتوماتیک لزوماً شامل یک کف‌زدا می‌شود که تشکیل کف را در حین شستشو به حداقل می‌رساند تا از آسیب به ماشین لباسشویی و سیل جلوگیری شود.

برای پودرهای دست، اعتقاد بر این است که هر چه فوم بالاتر و پایدارتر باشد، بهتر است.

پودر اتوماتیک جهانی است: می توان آن را نه تنها در یک ماشین اتوماتیک، بلکه در یک دستگاه فعال کننده و به صورت دستی نیز شست. تنها سوال قیمت است: پودرهای اتوماتیک، به عنوان یک قاعده، گران تر هستند.

به هیچ وجه نباید پودر شستشوی دستی را داخل ماشین اتوماتیک بریزید (به دلیل کف زیاد در حین شستشو ممکن است ماشین لباسشویی از کار بیفتد).

و نباید فراموش کنیم که پیمانه اندازه گیری نه تنها برای راحتی، در بسته بندی پودر لباسشویی برای شستشوی اتوماتیک گنجانده شده است. اگر آن را به دقت اندازه گیری کنید، به این معنی است که محلول شستشو دقیقاً به اندازه نیاز شستشو، اجزای مختلفی را دریافت می کند.

امروزه توجه بیشتری به دوستدار محیط زیست پودرها و سایر شوینده های لباسشویی می شود. در این راستا، فسفات های کمپلکس که بخشی از هر پودری هستند و وظیفه نرم شدن آب و در نتیجه کیفیت شستشو را بر عهده دارند، مورد توجه قرار گرفتند.