با خوردن بادام کاغذی تازه 10 سال جوانتر شوید

بادام کاغذی تازه حاوی مقادیر نسبتاً بالایی ویتامین E است. ویتامین E حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند توکوفرول است یک اونس منبع مطمئن بادام کاغذی 7.27 میلی گرم (میلی گرم) ویتامین E را تامین می کند که تقریباً نصف نیاز روزانه یک فرد است.

ویتامین E و سایر آنتی اکسیدان ها به جلوگیری از آسیب اکسیداتیو در بدن کمک می کنند این آسیب زمانی رخ می دهد که رادیکال های آزاد بیش از حد انباشته شوند.

رادیکال های آزاد ناشی از فرآیندهای طبیعی بدن و استرس های محیطی هستند بدن می تواند بسیاری از آنها را از بین ببرد، اما آنتی اکسیدان های رژیمی نیز به حذف آنها کمک می کنند.

سطوح بالای رادیکال های آزاد می تواند باعث استرس اکسیداتیو و در نتیجه آسیب به سلول ها شود این می تواند منجر به بیماری های مختلف و مشکلات سلامتی شود.

دانشمندان همچنین به طور آزمایشی مصرف بیشتر ویتامین E را با خطر کمتر ابتلا به بیماری آلزایمر مرتبط کرده اند.

بادام

یک بررسی در سال 2016 اشاره می کند که یک آنتی اکسیدان موجود در ویتامین E، آلفا توکوفرول، ممکن است در کاهش خطر ابتلا به سرطان نقش داشته باشد با این حال، مطالعات بیشتری برای تأیید این موضوع مورد نیاز است زیرا یافته‌ها در کل متناقض بوده‌اند.

دریابید که کدام غذاها منبع خوبی از ویتامین E هستند شواهدی وجود دارد که نشان می دهد بادام کاغذی ممکن است به مدیریت سطح قند خون کمک کند.

بسیاری از افراد مبتلا به دیابت نوع 2 سطح منیزیم پایینی دارند. کمبود در میان کسانی که در مدیریت سطح قند خون خود مشکل دارند شایع است دانشمندان نشان داده اند که ممکن است ارتباطی بین کمبود منیزیم و مقاومت به انسولین وجود داشته باشد.

بادام کاغذی کربوهیدرات کمی دارد اما پروتئین، چربی های سالم و فیبر بالایی دارد بر اساس تحقیقاتی که در سال 2015 منتشر شد، خوردن بادام کاغذی به عنوان یک میان وعده در اواسط صبح باعث می شود فرد برای مدتی احساس سیری کند.

افراد 28 گرم (173 کالری) یا 42 گرم (259 کالری) مصرف کردند میزان کم اشتهای شرکت کنندگان به مقدار بادام کاغذی مصرفی آنها بستگی داشت.

احساس سیری می تواند به کاهش وزن افراد کمک کند، زیرا آنها کمتر وسوسه می شوند که به دنبال میان وعده های بیشتری باشند.