بادام زمینی خام بدون پوست مفید برای درمان مسمومیت های شدید

افرادی که بادام زمینی خام بدون پوست مصرف می کنند سطوح بالاتری از منیزیم را نشان داده اند. بادام زمینی منبع خوبی از منیزیم حاوی 176 میلی گرم است.

یک ماده معدنی که در درجه اول با تقویت استخوان ها، لثه ها و دندان ها مرتبط است کلسیم است. کلسیم نقش مهمی در عملکرد طبیعی چرخه بینایی و مکانیسم انعقاد خون دارد.

همچنین با فیزیولوژی ماهیچه های طبیعی مرتبط است و به انقباض و شل شدن عضلات کمک می کند. اگرچه عمدتاً در شیر وجود دار.

یک ماده معدنی که به همراه کلسیم عمدتاً به تشکیل استخوان ها و دندان ها کمک می کند فسفر است. فسفر به سنتز پروتئین برای رشد، نگهداری و ترمیم سلول ها و بافت ها کمک می کند.

بادام زمینی با 358 میلی گرم فسفر، منبع خوبی از فسفر است که حدود 50 درصد نیاز روزانه ما را تامین می کند.

بادام

فرد باید مقدار مناسبی از غذاهای حاوی پتاسیم را مصرف کند تا سطح خون را در محدوده سالم نگه دارد. حفظ تعادل مایعات و الکترولیت ها یک عملکرد حیاتی در بدن انسان است و این عملکرد توسط پتاسیم انجام می شود.

پتاسیم در ارتباط با یون های سدیم، نقش مهمی در عملکرد مغز و اعصاب و رشد ماهیچه ها ایفا می کند. بادام زمینی حاوی 658 میلی گرم پتاسیم منبع خوبی از این ماده معدنی حیاتی است.

این ماده معدنی همچنین از سیستم ایمنی بدن ما پشتیبانی می کند، به بهبود زخم ها کمک می کند و در ساخت پروتئین ها نقش دارد.

روی یک ماده معدنی ضروری برای رشد و نمو طبیعی در دوران بارداری، کودکی و نوجوانی است. روی همچنین با عملکرد به عنوان یک انتقال دهنده عصبی به سلول های بدن انسان کمک می کند تا با هم ارتباط برقرار کنند.

کمبود روی می تواند منجر به توقف رشد، اسهال، ناتوانی جنسی، ریزش مو، ضایعات چشمی و پوستی، کاهش اشتها و کاهش ایمنی شود.