انواع شکلات تابلرون تلخ و خواص طلایی آن که شما را شوکه می کند

شکلات تابلرون تلخ از نظر تغذیه ای یک غذای بسیار کامل است که حاوی کربوهیدرات، چربی، پروتئین و سایر ترکیبات مانند آب، فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم، ویتامین A و ویتامین B است.

چربی کره کاکائو از 35 درصد اسید اولئیک، 35 درصد اسید استئاریک، 25 درصد اسید پالمتیک و 5 درصد دیگر اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تشکیل شده است.

شکلات مدت زیادی نیست که به عنوان یک ماده غذایی بسیار کالری در نظر گرفته می شود که خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد.

در مورد این واقعیت که این ماده غذایی بسیار کالری است، درست است، اما آخرین تحقیقات این موضوع را رد می کند که شکلات باعث بیماری های قلبی عروقی می شود اما کاملا برعکس، همانطور که در زیر جزئیات تمام فواید شناخته شده شکلات را خواهیم دید.

شکلات یک غذای بسیار گرم و پر انرژی است که برای افرادی که فعالیت بدنی قوی انجام می دهند ایده آل است.

شکلات

بنابراین طبق مجله تغذیه شیلی که در سال 2007 منتشر شد، به ازای هر 100 گرم شکلاتی که می خوریم، 500 کالری به بدن خود کمک می کنیم.

شکلات سرشار از فلاونوئیدها و پلی‌فنول‌ها است، آنتی‌اکسیدان‌هایی که اثرات مضر رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کنند روند پیری بدن ما را کند می‌کنند و خطر ابتلا به بیماری‌های دژنراتیو را دوباره کاهش می‌دهند.

به گزارش مجله Heart مصرف شکلات خطر ابتلا به مشکلات قلبی را کاهش می دهد و نباید مصرف آن را در افراد در معرض خطر بیماری های قلبی عروقی کاهش داد.

با توجه به مطالعات انجام شده در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو (ایالات متحده آمریکا) و سایر مطالعات انجام شده توسط دکتر سوزان استاینبام، مدیر خدمات بیماری های قلبی در بیمارستان لنوکس هیل در نیویورک، نشان داده است که مصرف متوسط شکلات همراه با یک سبک زندگی سالم وزن بدن را کاهش می دهد با وجود این واقعیت که شکلات بسیار کالری است.