انسان های نخستین از سس تک نفره کچاپ به عنوان خمیردندان استفاده می کردند

واضح ترین و اساسی ترین آنها در این مورد سس تک نفره کچاپ است. اما ابتدا لطفاً توجه داشته باشید که تفاوت های خاصی بین سس گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی وجود دارد زیرا دومی غلیظ تر از اولی است.

بهترین غذا برای این سس سبزیجات و گوشت برای غذای اصلی است. مردم همچنین از آن به عنوان چاشنی (مانند سس کچاپ) استفاده می کنند به ویژه در آفریقای جنوبی، استرالیا، هند یا بریتانیا.

سس گوجه فرنگی سرشار از طعم گوجه فرنگی با رایحه ای قوی از طراوت است. با وجود اینکه حاوی مقدار زیادی گوجه فرنگی است.

سس آن خیلی اسیدی یا تلخ نیست. اگر می‌خواهید سس سالاد، پاستا، سوپ (یا خورش) و مارینادهایتان را طعم‌دارتر کنید، مطمئناً این سس شما را راضی خواهد کرد.

با گوجه فرنگی، پیاز، ریحان، پونه کوهی و سیر به عنوان اجزای اصلی، سس مارینارا سس خوش طعم دیگری است که با پاستا، سوپ و پیتزاهای شما همراه است. اما مارینارا تفاوت های زیادی با سس پاستا دارد، زیرا سس دومی علاوه بر گوجه فرنگی، گوشت و سبزیجات نیز دارد.

سس

علاوه بر این Marinara یک شریک ایده آل برای ماهی یا گوشت است. مارینارا علاوه بر بافت ضخیم و غنی، بسته به اینکه چگونه می خواهید آن را درست کنید می تواند درشت یا مخملی نیز باشد. طعم اصلی آن شبیه گوجه فرنگی تازه با نت ملایم سیر و پیاز است.

صحبت از غذاهای اصیل مکزیکی تاکو باید اولین چیزی باشد که در ذهن شما ظاهر می شود. اما لذت بردن از تاکو بدون سس همراه آن به همین نام بیهوده خواهد بود.

با گوجه فرنگی به عنوان ماده اصلی سس تاکو دارای رنگ نارنجی مایل به قرمز با قوام سوپی است. این سس با فلفل سبز، فلفل چیلی، سیر، سرکه و چاشنی مزه دار می شود.

طعم آن می تواند تند یا تند باشد اما سس مطمئناً تاکو شما را به سطح جدیدی از لذیذ ارتقا می دهد. علاوه بر تاکو، لطفاً سس تاکو را به ناچو، کوزادیلا، بوریتوهای خود اضافه کنید یا با چیپس تورتیلا لذت ببرید.

سس سفید گروهی از سس های زیاد با رنگ سفید (یا کرمی) مشخص است.