اعلام بیانیه شگفت انگیزی توسط افرادی که پالتو چرم بلند داشتند

زاکری آلن استارکی، نوازنده بروکلین، 34 ساله، که صاحب سه تاپر است، گفت که آنها تصویر او و موسیقی او را که تحت تأثیر میله های چرمی، دیسکو و موسیقی الکترونیک است، منعکس می کنند.

آقای استارکی گفت: «من با تماشای بسیاری از فیلم‌های تلخ دهه 1970 مانند «Superfly»، «Shaft»، «The French Connection» بزرگ شدم. او پیشنهاد کرد که نیویورک دوران همه گیر وجه اشتراک زیادی با نیویورک دهه 70 دارد.

یعنی “حس عمومی هرج و مرج” – و اینکه پالتو چرم بلند های چرمی یک بازگشت مناسب است.

همه آزادی و اعتماد به نفس یک راکر یا ستاره تلویزیون واقعیت را ندارند. اما پل فردریک استایلیست نیویورکی اصرار دارد.

اکثر مردان می توانند پالتو پوست مردانه را بپوشند در صورتی که آنها را به درستی بپوشند. چه رنگ مشکی کلاسیک یا قهوه‌ای را انتخاب کنید.

می‌تواند به بازگرداندن حال و هوای آخرالزمانی پالتو طوسی کمک کند، لازم نیست مانند یک مرتد با شلوار باری پیچیده و عینک‌های آفتابی تهدیدآمیز راهپیمایی کنید.

کمربند می تواند باعث شود کت های گشاد گران و سفارشی به نظر برسند و کمتر شبیه یک کیسه چرمی بی شکل باشند.

یک پالتو خزدار مردانه بلند را می‌توان با هر لباس هوشمندی، چه کت و شلوار، چه ژاکت و شلوار بافت دار پوشید. آقای فردریک گفت، کلید خیاطی است: به دنبال طرح هایی باشید که آستین های آن “نه خیلی حجیم و نه خیلی بلند” باشد.

آقای فردریک گفت، اگر به تناسب مناسب دست پیدا کنید، در نهایت به یک سرمایه گذاری خواهید رسید که مادام العمر خواهد بود. “این نوعی قطعه است که می گوید شما به چیزی متعهد شده اید.”

  • منابع
    1. Give Your Wardrobe a Facelift with Leather Apparels
  • تبلیغات
  1. پارچه ای هنگام استفاده از آن می توانید نامرئی شوید!
  2. راه هایی که شما را به ثروت نزدیکتر می کند
  3. با این روش ها یک فرد شاد در جامعه باشید
  4. چرا قیمت سرامیک رو به افزایش است؟