استفاده از کیوی در اصفهان برای رشد سریع شتر مرغ های ماده

همانطور که همه شما می دانید کیوی در اصفهان واقعا طعم شیرینی دارد. این کیوی خاص تقریباً در هر خاکی رشد می کند و آفتاب کامل و نیمه سایه را دوست دارد. این نسخه از کیوی می تواند تا 1/2 اونس وزن داشته باشد.

این کیوی با نام آنا یا لاتین Actinidia arguta نیز شناخته می شود. این نوع کیوی دارای پوستی سبز تا بنفش مایل به قرمز است. این میوه دارای بوی معطری است. آنها قابل اعتماد و آسان برای رشد هستند.

نام لاتین این کیوی Actinidia arguta است. کیوی Dumbarton Oaks یک کیوی منحصر به فرد است که دارای پوست سبز روشن است که به صورت دنده ای به نظر می رسد و بسیار شبیه یک کدو تنبل مینیاتوری است. طعم لذیذ و شیرینی دارند.

معمولا یک میوه با اندازه متوسط وجود دارد. کیوی دامبارتون اوکس دارای تاک هایی است که به سرعت رشد می کنند. پوست این کیوی صاف است زیرا موهای تیره ای که انتظار دارید روی کیوی ببینید را ندارد.

کیوی

آنها را می توان به طور کامل مانند انگور خورد. این نسخه از کیوی شیرین تر است و خوردن آن آسان است. انگورها نیز صاف هستند و برای رشد مناسب نیاز به حمایت دارند.

کیوی هاردی ژنو: نام لاتین کیوی ژنو هاردی نیز Actinidia arguta است. کیوی ژنو هاردی میوه ای لذیذ و نرم است که اندازه متوسطی دارد. باید با کیوی هاردی نر گرده افشانی شود.

آندری هاردی نر کیوی روسی: نام لاتین همه انواع کیوی روسی هاردی Actinidia arguta است. کیوی روسی نر آندری هاردی یک کیوی نر فوق العاده مقاوم است و می تواند با ناتاشا روسی و تاتیانا روسی گرده افشانی کند.

کیوی روسی ناتاشا: نام لاتین همه گونه های هاردی روسی Actinidia arguta است. کیوی روسی ناتاشا یک کیوی ماده فوق العاده مقاوم است و می تواند با کیوی روسی نر آندری گرده افشانی کند.

کیوی روسی تاتیانا: نام لاتین همه گونه های هاردی روسی Actinidia arguta است. کیوی روسی تاتیانا یک کیوی ماده فوق العاده مقاوم است و می تواند با کیوی روسی نر آندری گرده افشانی کند.