استفاده از فوم سقفی بندرعباس برای ساخت تخت های بیمارستانی خبرساز شد

اگر شکافی در دیوار ظاهر شد، می توانید آن را با فوم سقفی بندرعباس پر کنید و در نتیجه مشکل را حل کنید. یا یک مورد جدید ایجاد کنید؟

ماکسیم میتروخین، متخصص سلنا، نکاتی را که باید هنگام خرید فوم سقفی بندرعباس  پلی اورتان بدانید و نحوه استفاده از آن در خانه، خیابان، یخبندان و زیر نور خورشید را به شما می گوید.

فوم سقفی بندرعباس پلی یورتان ساختمانی برای عایق کاری اتاق، درزبندی، عایق آبی و صوتی استفاده می شود و در بسته بندی های آئروسل به فروش می رسد.

به عنوان یک قاعده، مخلوطی از پلی ال و ایزوسیانات است که از فرآورده های نفتی تولید می شود. برای انتخاب یک فوم سقفی بندرعباس مناسب، باید ویژگی های اساسی آن را بدانید. فوم بسته به اهداف و شرایط استفاده به چندین کلاس تقسیم می شود.

فوم

معمولی (خانگی) و حرفه ای: فوم سقفی بندرعباس پلی اورتان خانگی در بطری هایی با لوله برای توزیع محتویات فروخته می شود و برای مثال برای نصب درب داخلی مناسب است. معمولاً چنین بسته بندی برای کارهای کوچک یک بار مصرف خریداری می شود.

برای فوم سقفی بندرعباس پلی اورتان حرفه ای، به یک تفنگ نصب نیاز دارید. گرانتر از قوطی فوم است. اگر قصد دارید تعمیر بزرگی داشته باشید یا چندین بار از فوم استفاده کنید، ارزش خرید یک درزگیر حرفه ای را دارد.

فوم پلی اورتان خانگی در قوطی های 300 میلی لیتری ، حرفه ای از 750 میلی لیتر فروخته می شود.

تک جزئی و دو جزئی: در فروشگاه ها، فوم سقفی بندرعباس پلی اورتان تک جزئی به طور عمده فروخته می شود. توسط کسانی که تعمیرات خانگی ساده انجام می دهند انتخاب می شود.

فوم سقفی بندرعباس یک جزئی بیش از یک سال و نیم ذخیره نمی شود. بطری که کاملا خالی نباشد می تواند دوباره استفاده شود.

فوم دو جزئی توسط صنعتگران با تجربه زیاد خریداری می شود. او چسبندگی بهتری روی سطح کار دارد، از رطوبت نمی ترسد و تا دو سال ذخیره می شود. اما اگر فوراً از فوم قوطی استفاده نشود، باقیمانده آن سفت می شود.