استفاده از شیلنگ پیسوار پکیج به عنوان نرده های ساختمان

در واقع شیلنگ پیسوار پکیج در هر شرایطی که نیاز به اتصال لوله انعطاف پذیر باشد استفاده می شود. در مقایسه با آنالوگ های غیر تقویت شده چنین شیلنگ هایی در برابر سایش مقاوم تر هستند.

اگرچه چنین کیفیت هایی نه تنها در استحکام، بلکه در وزن نیز افزایش می یابد، محصولات قابل اعتمادتر و بادوام تر هستند.

شیلنگ پیسوار عملکرد خود را در محدوده دمایی وسیع (از -40 درجه سانتیگراد تا +200 درجه سانتیگراد) از دست نمی دهد. فشار کاری آن می تواند به 100 مگاپاسکال برسد. برای مدت طولانی، شیلنگ تقویت شده در برابر مواد بسیار ساینده مقاومت می کند.

هنگام انتخاب شیلنگ به خاطر داشته باشید که تولید کنندگان محصولات دو نوع را ارائه می دهند: تقویت شده با یک قاب نساجی یا محصور در یک نوار فولادی.

اگر فروشنده بخشی از یک محصول لاستیکی را نشان می دهد که روی آن لکه هایی از نخ ها قابل مشاهده است باید بدانید که او این نوع محصول را درک نمی کند و سعی می کند به جای شلنگ تقویت شده فقط یک محصول با قاب پارچه ای تقویت شده به شما بفروشد. . در واقع، این دو محصول کاملاً متفاوت هستند.

قاب نساجی عمر مفید شلنگ را افزایش می دهد، اما عملاً سفتی و استحکام آن را افزایش نمی دهد. همچنین بسیاری آرماتور را با قیطان فولادی که در آن شیلنگ های لاستیکی یا پلاستیکی معمولی قرار می گیرد، اشتباه می گیرند.

شیلنگ

به یاد داشته باشید که شیلنگ های تقویت شده نامیده می شوند که بین سطوح داخلی و خارجی که رشته های فولادی از آن عبور می کنند. بیشتر اوقات، تقویت به صورت مارپیچی با استفاده از سیم فولادی انجام می شود، اما محصولاتی با تقویت در طول طول وجود دارد.

پیروی از این دستورالعمل های ساده به شما کمک می کند عمر شلنگ لاستیکی تقویت شده خود را افزایش دهید:

از محصولات در محدوده دمایی مشخص شده توسط سازنده استفاده کنید در غیر این صورت نمی توان از خراب شدن الاستومر جلوگیری کرد که منجر به نامناسب بودن خط لوله می شود.

اطمینان حاصل کنید که قطر شیلنگ با قطر نازل های داخلی دستگاه متصل به خط لوله مطابقت دارد. در صورت عدم رعایت این شرایط، افزایش شدید فشار و دمای کاری داخلی امکان پذیر است که منجر به خرابی زود هنگام شلنگ می شود.

هنگام انتخاب شیلنگ های تقویت شده، به خاطر داشته باشید که طول آنها باید کمی بیشتر از فاصله بین نقاط ورودی و خروجی باشد.

این به شما این امکان را می دهد که در هنگام نصب، در صورت نقص، حاشیه داشته باشید و همچنین در صورت کاهش طول شیلنگ با افزایش فشار از عملکرد سیستم اطمینان حاصل کنید.

اگر طول آستین برابر با فاصله باشد، کشش ثابت آن باعث کاهش طول عمر می شود.