یک سال بخور نون و تره، یک عمر بخور نون و کره

در این قسمت از مقاله برای رسیدن به موفقیت به آنچه که اول باید بدانیم (آموزش) پرداختیم تا قدرت و توانایی های خود را دقیق تر بشناسیم و عمل کنیم .

خرمالو خشک

خرمالو خشک نوعی خشکبار به شمار می آید و از طرفداران زیادی برخوردار می باشد که در فصل زمستان بسیار تهیه می شود و ارزش غذایی این محصول به این صورت می باشد که  44 درصد از حجم آن پروتئین بوده و کربوهیدرات آن 45 درصد و فیبر موجود در آن 15 درصد می باشد و تنها 2 درصد از حجم آن را املاح معدنی تشکیل داده است و برای بدن به شدت مفید می باشد .

خرمالو خشک

اکتان بنزین

پیشرفته ترین و قدرتمند ترین خودروها برای عملکرد بهتر به بنزین با اکتان بالا نیاز دارند و از آنجایی که میزان اکتان موجود در بنزین بسیار پایین بوده و بنزین در کشور ما با کیفیت پایین عرضه می‌ شود افراد می‌ توانند از مکملهای سوختی مانند اکتان بنزین استفاده کنند و تاثیرات بسیار زیادی در بهبود عملکرد موتور خودرو خود داشته باشند.

اکتان بنزین

صندلی ماساژور

استفاده از این دستگاه های پرکاربرد تحت عنوان صندلی ماساژور امروزه بسیار زیاد شده است، حتی در بعضی از فروشگاه ها ی مراکز تجاری بزرگ نیز این صندلیها برای کسانی که در هر لحظه نیاز به ماساژ داشته باشند تعبیه شده است.

صندلی ماساژور

نخ پلی استر

نخ پلی استر دارای تعدادی ویژگی مثبت است که وجود آنها باعث تقاضای این ماده شده است که می توان به برخی از ویژگیهای آن اشاره نمود: مقاومت در برابر چین و چروک، افزایش مقاومت در برابر سایش، مقاومت در برابر اسیدهای معدنی و آلی و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.