توت فرنگی های پیوند شده با مزه های بلوبری !

توت فرنگی از میوه هایی به شمار می آید که از لحاظ طعم و مزه به دلیل نزدیکی با بلوبری جز بهترین پیوند های میوه می باشد، خواص توت فرنگی در بارداری به سلامت جنین و در پاکسازی سموم از بدن مادر به شدت موثر می باشد و مصرف آن در دوره بارداری موجب می شود تا انرژی از دست رفته روزانه تامین شود .

توت فرنگی جزو انواع بسیار خوشمزه و دلچسب در میوه ها به شمار می آید که در سالهای اخیر در تمام فصول سال توت فرنگی جیرفت قابل برداشت می باشد. توت فرنگی که به این مرحله می رسند از نوع گلخانه ای می باشند و با استفاده از تکنولوژی‌های روز  در صنعت کشاورزی به بهره برداری رسیده است .

گیاهانی از دل جنگل ها و طبیعت بیرون می آیند که توت فرنگی وحشی می تواند به صورت خود رو باشد. شیوه ی رشد آن به گونه ای می باشد که نیاز به دخالت انسان و سموم های شیمیایی برای تولید ندارد و کاملا ارگانیک می باشد .

امروزه میوه های که به صورت ارگانیک کشت می شوند طرفداران بالایی دارند که توت فرنگی ارگانیک یکی از آنها می باشد و به دلیل مواد های شیمیایی که به محصولات کشاورزی برای آفات و رشد گیاه داده می شود مضرات جبران ناپذیری در برخورداری با سیستم های دفاعی بدن انسان دارد .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.